• Home
  • Vremea
  • Radio online
  • Wallpaper
  • Hub List
  • Statusuri
  • Meciuri online
  • Rezultate LIVE
  • Avatare
  • Contact

stiri mondene

emisiuni in reluare

.
You are here : stiri mondene » Life, Sanatate » Cafeaua reduce riscul imbolnavirii de cancer sau Parkinson

Cafeaua reduce riscul imbolnavirii de cancer sau Parkinson

Data Joi, 27 Ianuarie 2011, 13:00. Under Life, Sanatate  Tags: cafea, efecte pozitive  


Cercetatorii au descoperit care este substanta care poate reduce riscul imbolnavirii de diabet, Parkinson, ciroza hepatica sau cancerul de colon.

Un remediu care pe langa toate acestea, iti poate trata durerile de cap, te binedispune, te ajuta sa slabesti si iti protejeaza dintii impotriva cariilor. Nu e vreo substanta secreta, ci o bautura pe care multi dintre noi o consumam cu placere in fiecare zi: cafeaua.

Consumul de cafea este un obicei alimentar cat se poate de sanatos. Nu o spunem noi, ci o arata studiile. Timp de 18 ani, cercetatorii de la Universitatea Harvard au analizat starea de sanatate a 126.000 de persoane si au ajuns la concluzia ca bautorii de cafea prezinta un risc mai redus, cu 28 pana la 35 de procente de a se imbolnavi de diabet de tip II.

Mai mult decat atat, o doza moderata de cafea poate scoate un pacient dintr-o criza acuta de astm, atunci cand nu are medicatia la indemana. Calmeaza durerile de cap, imbunatateste performantele atletice, ajuta la mentinerea greutatii si previne aparitia cariilor dentare.

Sursa:A1.ro



Adauga un comentariu
Click here to cancel reply.


« A murit deputatul Liana Dumitrescu
Salată din piept de pui cu grapefruit şi avocado »

Cauta pe site:


Citeste mai multe stiri din categorie
Whitney Houston a murit!

Whitney Houston a murit!

Posted On Duminica, Februarie 12th 2012  

Celebra cantareata pop Whitney Houston a fost gasita moarta in camera sa din hotelul Beverly ...

Malina Olinescu ar fi implinit astazi 38 de ani

Malina Olinescu ar fi implinit astazi 38 de ani

Posted On Duminica, Ianuarie 29th 2012  

Daca ar fi trait, Malina Olinescu ar fi implinit astazi 38 de ani. Din pacate, ...

Emil Hossu a murit pe scenă după ce o viață a trăit pe scenă!

Emil Hossu a murit pe scenă după ce o viață a trăit pe scenă!

Posted On Joi, Ianuarie 26th 2012  

Emil Hossu a murit pe scenă după ce o viață a trăit pe scenă! Emil Hossu ...

Nadia Comaneci, “Zeita de la Montreal”, implineste 50 de ani!

Nadia Comaneci, “Zeita de la Montreal”, implineste 50 de ani!

Posted On Sambata, Noiembrie 12th 2011  

O legenda a gimnasticii romanesti, un mit, Nadia Comaneci implineste 50 de ani. La 35 ...

Populatia Romaniei a scazut cu peste doua milioane fata de recensamantul din 2002. Acum sunt 19.599.506 locuitori

Populatia Romaniei a scazut cu peste doua milioane fata de recensamantul din 2002. Acum sunt 19.599.506 locuitori

Posted On Miercuri, Noiembrie 2nd 2011  

Recensamantul populatiei din anul 2002 a consemnat existenta a 21.677.676 locuitori in Romania. La recensamantul ...

O tânără a murit în club după ce DJ-ul a făcut un anunț banal

O tânără a murit în club după ce DJ-ul a făcut un anunț banal

Posted On Duminica, Octombrie 23rd 2011  

O noapte de distracția s-a terminat ca un coșmar pentru mai mulți tineri dintr-un club ...

  • Recent Comments
    • Petru on Liviu Varciu la “Plasa de stele” – 15 mai 2012
    • Ptk Petru on MasterChef – 22 mai 2012 – Reluare
    • Catalina Maria on Iubiri secrete – 22 mai 2012
    • Catalina Maria on Iubiri secrete – 22 mai 2012
    • Catalina Maria on Iubiri secrete – 22 mai 2012
    • Catalina Maria on Iubiri secrete – 22 mai 2012
    • Robert Podariu on Iubiri secrete – 21 mai 2012 – Reluare
    • Marcel Biamar on Preselectii pentru Dansez pentru tine!

  • Urmareste:
    filme bune
    faze tari
    play mini games
Darkstic WordPress Theme By MagPress
Thanks To Web Hosting | Domain Name | SEO
Copyright © 2012 stiri mondene All Rights Reserved.